banner



דני אבדיה - מכבי חיפה: בכר מתלבט בנוגע לאבו פאני, ארד ולביא ימריאו / אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר .

גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . סרוגים | כשהוא חבוש ברגלו ועם מסכה על הפנים, דני אבדיה שסיים את העונה בשל פציעה ברגל, קלע סל מדהים מהספסל רגע לפני המשחק מול הלייקרס. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה .

אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . ×
×"× ×™ א×'×"×™×" ×"מריא לארצות ×"×'רית. ×'ת ×"זו×' שלו נפר×"×" ממנו | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם .

אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: .

אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . סרוגים | כשהוא חבוש ברגלו ועם מסכה על הפנים, דני אבדיה שסיים את העונה בשל פציעה ברגל, קלע סל מדהים מהספסל רגע לפני המשחק מול הלייקרס. דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח:

"דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה .

בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. ×'×'×™×¢ ×
×'×'×™×¢ ×"טוטו: מכ×'×™ תל א×'×™×' - ×"פועל ירושלים (5:6 ×'פנ×"לים from sport1images.maariv.co.il
גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. סרוגים | כשהוא חבוש ברגלו ועם מסכה על הפנים, דני אבדיה שסיים את העונה בשל פציעה ברגל, קלע סל מדהים מהספסל רגע לפני המשחק מול הלייקרס.

דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל.

אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . סרוגים | כשהוא חבוש ברגלו ועם מסכה על הפנים, דני אבדיה שסיים את העונה בשל פציעה ברגל, קלע סל מדהים מהספסל רגע לפני המשחק מול הלייקרס. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר .

אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . סרוגים | כשהוא חבוש ברגלו ועם מסכה על הפנים, דני אבדיה שסיים את העונה בשל פציעה ברגל, קלע סל מדהים מהספסל רגע לפני המשחק מול הלייקרס.

אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . ליאו מסי: "×
ליאו מסי: "×"×™×" משחק ×'ריאל מ×"רי×" אם ×"ייתי עו×'ר לשם" | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: סרוגים | כשהוא חבוש ברגלו ועם מסכה על הפנים, דני אבדיה שסיים את העונה בשל פציעה ברגל, קלע סל מדהים מהספסל רגע לפני המשחק מול הלייקרס. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם .

דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל.

בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אני יודע איך זה מרגיש בתור שחקן . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . סרוגים | כשהוא חבוש ברגלו ועם מסכה על הפנים, דני אבדיה שסיים את העונה בשל פציעה ברגל, קלע סל מדהים מהספסל רגע לפני המשחק מול הלייקרס. אני שמח להצטרף למשפחת תלמה ולייצג את המותג הישראלי עליו גדלתי, להוות השראה ולעודד אלופות ואלופים בדרכם להגשמת החלומות שלהם . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר .

דני אבדיה - מכ×'×™ חיפ×": ×'כר מתל×'ט ×'נו×'×¢ לא×'ו פאני, אר×" ול×'יא ימריאו / אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר .. גם ספנסר דינווידי, חברו לקבוצה, שיבח: "דני הופך לשחקן הגנה משמעותי עבורנו, הדברים האלו יביאו לו זמן על הפרקט. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. אבדיה פרסם באינסטגרם שלו תמונה בה נכתב: . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל.

0 Response to "דני אבדיה - מכבי חיפה: בכר מתלבט בנוגע לאבו פאני, ארד ולביא ימריאו / אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר ."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel